Grattis min älskling!!!

Grattis min älskade lilla bäbis på 9-årsdagen!!!
Mamma älskar dej mest i världen!!

Måndag hela dagen!

Hemma och har landat...
Har varit hemma i över en vecka, men har haft en massa annat att tänka på kan man säga..

På fredagen när vi åkte hem så blev A-K akut sjuk på planet.. Galen huvudvärk och feber. Några av barnen hade varit dåliga tidigare i veckan, men vi trodde att det var värmen, men det visade sej att det verkligen inte var! Flunsan minsann!
Så på lördagen så blev älsklingen dålig som attans! Och på måndagen var det min tur! Förjävligt huvudvärk och feber från helvetet!
Nu är jag bättre, men jag känner i kroppen att det sitter i!

På lördagen låg bby och klappade izafisen på magen och kände en knöl... Nej!!!! Inte en ny tumör!!! Fan, att det ALDRIG bara kan vara lugnt?!
På måndagen ringde vi vetrinären det första vi gjorde, på tisdagen fick vi tid!
Veterinären hade egentligen velat operera henne på plats, men eftersom att iza hade ätit frukost så gick det inte! Men fick en op-tid på Torsdagen... Mitt lilla hjärta!❤️
Mammahjärtat går i tusen miljoner bitar när jag ser henne må dåligt! Men, det blir ju bättre efter ett par dagar, men direkt efter op:N och ett bar dagar så är hon allt bra omtöcknad...
Veterinären sa att denna inte såg ut som den förra, så har vi tur så var detta ingen elakartat jävel!!
Men, nu går vi och bara väntar på provsvaren... Och håller alla tummar vi har!

Ja, så denna första veckan hemma har vell inte varit en dans på rosor kan man väl säga, haha!!
Men någon ska vell ha set såhär oxå! 😉 hehe

Idag blir det tidigt i säng, för imorgon kommer snickarn och ska fixa i köket.. 07:30,  bästa tiden han kunde komma på? Hahaha!!

Puss och kärlek!! ❤️

Min kärlek!

Älskade ongarna!

Torsdag-sista dagen!

Vojne! Vad jag är trött!! Men jag vill ändå inte sova...
Imorgon ska vi åka hem, så jag vill vara vaken hela natten dessa sista timmar på Kreta, men så funkar det tydligen inte! Haha!!

Idag gick vi upp med glatt humör! Det var ju dags för marknad!
Med stora förhoppningar och leenden hoppade vi in i den varma och trånga bussen mot Rhethymnon..
Väl granna på marknadstorget blev vissa av oss besvikna. Men inte jag inte!
GUD VAD MYCKET MAT!!! Jisses alltså!
Och kryddor, frukt, grönsaker.. Mmmm!
I'm in heaven!! Hallelujah!
Dom som åkte in för att köpa kläder var inte lika glada då de inte fanns så mkt.
Men vi fick allt med oss lite hem!😊

Alla andra skulle iväg och åka båt, en båt som gick från hamnen till en strand. Och det lät inte så lockande, så tanken var att vi skulle stanna inne i stan och gå runt och kika lite.
Men när vi knallade runt på marknaden så ringde Göran till Jennsan och sa att piratbåten gick idag!
Den stoooora båten som åker till grottor och laguner, och som stannar en stund på havet så att man får bada från båten och hoppa hejj vilt!!
Det var ju klart att vi skulle följa med! Haha!
Gå på stan kan man ju göra när som helst!
Och det va jävla tur att vi åkte med, för GUD vad vackert alltså!!!
En stooor piratbåt kan jag säga!😂 men en pirat på dessutom 😉 hehe!
Ja, det va ett minne för livet att få se alla grottor och laguner, och att få hoppa i plurret direkt från båten i ett turkost hav!
Detta va nyttigt för själen kan jag lova!!

Tanken var egentligen att jag och bby skulle stanna kvar i stan under kvällen och äta middag ute och bara mysa!
Men när Göran sa på båten att han ville umgås med alla & alla barnen sista kvällen så var de en självklarhet att följa med dom andra tillbaka! Vi är ju här för hans skull, och vill han äta middag med oss alla så tycker jag att de e det minsta vi kan ge honom! 😊
Jag & kärleken kan gå ut och äta vilken dag som helst på året lixom 😊 !

Så vi åkte tillbaka till hotellet och badade med alla barnen i ett par timmar, innan det var dax för gruppfoto och sedan middag med nästan alla! 😊
Gruppfotot var ju en upplevelse i sej, den stackars servitören som skulle ta kort på oss med tre olika kameror, ungar som grinar, vuxna som skrattar tills dom kissar ner sej och ett hejjdundrande kalabalik.. Måste ha trott att vi var galna! Haha! Konstigt?! 😉 haha!! 😂 ja, vad säger man? " not everyone from Sweden are like this!" Fick vi fram i alla fall! Hahaha!!  😂

Kvällen bjöd på lite minidisco för barnen och sedan sista drinken på takterrassen!🙏
Det känns helt skumt att detta är sista dagen! Sista kvällen.. Sista timmarna.

Detta har verkligen varit heaven on earth!
Jag trodde aldrig att jag skulle få vara med om något såhär underbart! Och jag är evigt tacksam för att jag fick följa med en vecka med hela familjen Eriksson! ❤️
Det har varit ljuvligt!

Nu är det dax att åka hem till verkligheten och våra älskade små bäbbisar!!
Åhh vad jag saknar dom!❤️ kommer troligtvis att ligga i sängen med allihopa hela helgen och bara mysa!!! ❤️❤️❤️

Nä, nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen! Upp med tuppen ska man ju!

Puss och kram, från en varm sista kväll på Kreta! ❤️

Onsdag-6:e dagen!

Idag har vi haft en lugn och fin dag!
Det var Görans önskan, att få "chilla och bara ta det lugnt!" Haha! Så det har vi gjort!

Vi tog en sväng ner till havet och gottade oss! Jag brände mej rätt gött på bara en timma(?)!
Solen måste ta mer där nere av någon knasig anledning! Haha!
Jag och novisen snorklade lite och såg massa stora fina fiskar!👌🙏
Så himla roligt att umgås med lillfisen på tumanhand. Det blir inte mkt av det när vi är 17 pers varav 5 är barn, och en är en liten Nilla som bara skriker efter "Li" hela tiden! Haha! De e ingen annan som duger just nu!😂 min lilla going❤️

Efter lite mer poolhäng var det dax att fixa sej för att gå ner till restaurangen och äta en gemensam middag.
Sen tig vi tjejer bussen in till Rethymnon för en rejäl tjejkväll!
Oh herre min Gud vilken vacker stad!!! 😍🙏

Vi gick i gamla stan och kikade in i lite små butiker. Helena var lyrisk av alla skor, och jag var helt bedövad i hjärnan av alla små mysiga matbutiker!!
F A N T A S T I S K T!!
I en av butikerna som jag gick in i satt en äldre man.  Han hade olivolja och olika viner som kom från hans gård, det var underbart fint där inne och jag var ju bara tvungen att titta lite.
Han råkade överhöra när Janina ropade på mej, då utbrast han "Nathalie, come and have a drink with an old man!" Artig som jag är knödde jag mej fram i den lilla butiken och huttade lite Raki med honom. Jag fick även smaka på ett körsbärsvin som var otroligt gott, men förjävla sött! Haha!!
Vipps så fick vi bråttom så jag hann aldrignköpa något av honom vilket jag nu ångrar.
Men, jag ska tillbaka hit en vacker dag.. Och då hoppas jag att min lilla farbror i butiken fortfarande sitter kvar!

Vi gick den lilla gatan fram tills vi kom till lilla hamnen. Det var fullt av restauranger runt hela kajen. Det av vell ca en halvmeter mellan dom olika borden och restaurangerna..
Och vid varje resturang stod det killar som försökte få oss att sätta oss vid deras bord.
Vid en av dom kom en gubbe fram med en levande hummer som han tryckte upp i jennys ansikte.  Och det skriket, HAHAHAHA! Det måste ha ekat i hela Rethymnon alltså! 😂
Efter att ha gått förbi ca 10 olika restauranger så beslöt vi oss för att sätta oss vid ett jättemysigt litet bord vid en av restaurangerna.
Vi beställde var sin drink och bara satt och njöt och skrattade! Helt plötsligt hade det gått tre timmar, och det var dax att ta bussen tillbaka till hotellet.
Ja, tiden går verkligen fort när man har roligt alltså!
Väl hemma på hotellet så hör vi att det spelas musik.
Jag har hela veckan sagt att jag sett någonstans att det ska finnas nattklubb på hotellet, men ingen har lyssnat! Haha! Men, vi följde ljudet och hittade en... Nattklubb!! Om man nu kan kalla det de! Haha! Ett litet dansgolv, en bar några bord med jävligt bra musik! Jag och Jennsan fick äntligen svänga av oss vårat danssug! 😄👍
Himla kul, och jävligt varmt!!

Nu har vi kommit hem, och jag sitter på våran underbara balkong och vara myser!
Snart ska jag gå in till min kärlek och försöka få lite sömn!

Hoppas ni har det gött hemma i Sverige!😉

Puss!

Tisdag-Svärfar 60år!

Herre Gud vilken lyckad dag det blev!! Och jisses vad glad Göran har varit! Så himla kul att få göra honom så glad, det är han verkligen värd!! 💝

Imorses vid halv åtta så möttes vi alla utanför Görans rum med champagne och presenter!
15 glada & sjungandes muppar dundrade in i rummet! Ett galet uppvaknande kan jag tro, haha!
Göran fick fina blommor av barnen och massa kramar och ett par presenter! 💝
Göran fick då reda på att han skulle packa en väska och vara redo för avfärd vid tio!
Jag tror allt att han blev lite nervös när han inte visste vad som skulle hända! Haha!😂

Efter en gemensam frukost var det dax att gå upp till Göran och spöka ut honom lite! Haha!!
Tanken var att han skulle se ut som han själv gjorde på 70-talet, och jag tycker att vi lyckades galant! 😆 haha!!!
Vi hade även skickat efter en tröja till honom med en bild på sej själv på! Galet bra blev det!

Efter massa skratt och flumm så var det dax att gå upp på rummet och göra sej iordning för att möta alla andra nere vid lobbyn.
Vi gick bort och ställde oss och väntade på en buss som skulle ta oss till ett ställe som heter Baja Beach. Det är en stor vacker lyxig sandstrand.. med resturang,lekland,pooler,barer,vackra strandsängar med himmelsäng,underbara solstolar och tre barer. Och det alldeles underbara turkosa havet! 👌
Här skulle vi spendera dagen! 🙏
Göran fick efter en första go drink och ett dopp i havet reda på att det fanns olika vattensporter som han skulle få prova på.  Han fick välja helt fritt själv hur många och vilka han ville prova!
Jetski,para Sailing,bananbåt mm. Fanns det att välja på.
Tidigare när vi precis satt oss på stranden så åkte det förbi en parasailing, då utbrast Göran "Aldrig!! Jag skulle aldrig sätta mej i en sån!!"
Hahaha! Så, när han sa " ja men jag får väll testa Para Sailing då kanske!" Så blev vi alla måttligt förvånade!
Men han ville helst att någon annan skulle åka med honom, så Mattias tog mod till sej och åkte med födelsedagsbarnet upp i luften! Så himla fräckt såg det ut alltså!
Dock hade jag aldrig gjort det, haha!!

Efter lite sol och bad på stranden så var det dax för lunch i restaurangen som låg i anknytning till stranden.
God mat, önskar jag att jag kunde säga... Trevlig personal, önskar jag oxå att jag kunde säga...
Inget krångel & bra service, önskar jag verkligen att jag kunde säga!!
Men, det var bara att bita ihop och hålla humöret uppe efter att jag fått hjälpa servitören att rätta till sitt enorma misstag!
Dock var det väldigt trevligt att äta tillsammans med allihopa och alla härliga skratt vägde upp den überdåliga restaurangen! 😊

Vi hann med ett litet dopp i poolen med barnen oxå innan det var dax att ta bussen hem till hotellet!
Väl hemma på hotellet så gjorde vi som vanligt, av med kläderna och vopps i poolen för att sedan ta en svalkande drink(alkoholfri i mitt fall såklart!)!!
Dock hann vi inte med mkt poolhäng innan det var dags att rusa upp på rummet och fixa sej inför kvällens födelsedagsmiddag!

Ann-Marie hade bokat bord på hotellets A la carte- resturang på kvällen!
Det va trerätters kinesisk mat.
Vi började med att skåla i ett gala skumpa, och hurra lite för Göran!
Sen va de dax för förrätten, och den va hur god som helst, men jag blev mätt på det så det blev bara en rätt för mej! Haha! 😂
Efter maten så kom servitören in med en stor tårta med ljus i! Alla sjöng ut i "ja må han leva.." Så att det ekade mellan husen! 😂
Under middagen så hölls det tal av olika familjemedlemmar, det skrattades hysteriskt och var alldeles underbart mysigt!
Och jag tror faktiskt att Göran var riktigt nöjd med dagen, vilket kändes bra i hjärtat! 😊❤️

När hälften av alla gått upp på sina rum, så bestämde syskonen Eriksson och Göran att dom ville släppa loss lite, haha! Så vi gick upp på diskot som va på "teatern" på hotellet.
Så himla mysigt är det där uppe!
Det är som en äkta romersk läktare av trappor med en stor rund cirkel på golvet och en stor scen framför!
Helt underbart är det att stå där och dansa under bar himmel!
Göran släppte loss ordentligt, och baren var överlyckliga över att få dansa av sej med morfar/farfar!❤️

Det blev en mycket lyckad dag, och det var underbart att få skämma bort och överraska Göran på hans dag!❤️
Det är han verkligen värd!

Denna dagen har varit lång, så nu ska jag nana!

Tisdag morgon!

Ligger i sängen och mornar mej..
Har sovit som en potta skit inatt! Galet jobbigt!

Idag är det svärfars födelsedag, och vi har planerat massor med roliga saker!
Han kommer att bli grymt överraskad! ❤️😃
Då känns de ju inte helt bra att man inte sovit bra, eftersom att just denna dagen är det man behöver energi!
Tror att jag ska försöka att sluta dom gröna en halvtimma till...

Underbara morgon!

Måndag-fjärde dagen!

Idag har det varit galet varmt! Okej att det har varit varmt alla dagrar, men denna dan har verkligen varit jenomjävligt  varm! Det har typ inte gått att andas..
Men att då få hänga vid poolen med svalkande drycker är underbart!

Jag har ätit melon, melon och melon!
Ja, jag är ett melonmonster.. Och melonerna här är tamejfan helt fantastiska!! 👌😎
Så, idag blev det melon till lunch! Och även middag! Dock inte bara melon, men nästan! Haha!
Har fått nippran på en liten tapas-rätt som finns här. Det är små torkade mörka bröd, typ som skorpor, täckta med strimlad melon & soltorkade tomater med riven feta och timjan på! Alltså, det är såååå MUMS!! 😍👌
Galet gott!! E dock ledsen över att totalt glömt fota dom små härliga läckerheterna!

Nu på kvällen så var jag och bby på en kvällspromenad! Det var alldeles underbart!
Vi gick en bit för att gå till en kiosk lite längre bort, då såg vi att det fanns en större affär på andra sidan stora vägen. Vi visste dock inte hur vi skulle ta oss dit, så vi gick på en liten upptäcksfärd, och vipps så var vi framme! Det fanns hur mkt fina saker som helst!! Och massor med god mat!
Vi gick och strosade lite och köpte det nödvändigaste upp till rummet, och sedan gick vi hem.
Det var helt fantastiskt att strosa runt i den ljumma kvällen bara jag och älsklingen! ❤️
Detta är verkligen paradiset! 🙏

Idag har vi planerat massor inför morgondagen!
För imorgon fyller världens bästa svärfar 60 år! 🎈🎊🎉
Killarna är på "grabbkväll" ikväll, så jag undrar ju hur bra dom kommer att må imorgon! Hahaha!😂

Nej nu ska jag försöka sova så att jag orkar med allt kul som kommer att hända imorgon!!

Puss och natti från en sval och skön säng!

Heaven!🙏

Så himla fint alltså!!!

Söndag- tredje dagen på Kreta!

Alltså, frukostarna här.. Jag hjärtar dom totalt! Massa frukt, gott bröd, små spännande knyten och gott kaffe! Mums❤️
Sen finns de ju dom som äter pannkakor med nutella eller pommes och korv, det fattar jag verkligen inte?
Hur kan man äta sånt till frukost lixom?
Gaaalet om ni frågar mej! Haha!

Idag har vi hängt vid poolen igen, så gött!
Jag har kört lite "nathalies simskola" idag igen! Haha, Nellie simmar bättre och bättre & Emelie dyker redan himla bra efter bara en dags träning! Så duktiga så mina småtjejer!❤️

Idag gick vi allihopa iväg till en liten taverna vid havet! Det va så himla vackert där nere! 🙏 påväg till restaurangen gick vi förbi bifftomatodling, melonodling, fikonträd, vindruvsodlingar, citronträd.. Ja, ni hör kanske att jag har kommit till paradiset!😍
(Alltså, ja, maten är fantastiskt god här! Men inget slår melonerna! Jag äter mängder varje dag, och jag känner att jag hade kunnat leva på det! Hahha!!!)
Maten på tavernan var himmelsk!
Alla åt vi så vi storknade!
Tanken var att vi alla skulle bada i havet, men det va röd flagg så det gick inte.. Det va allt ett gäng nere på stranden som badade, men jag kan ju säga att dom hade stora problem med att komma upp ur vattnet! Haha! En kvinna försökte i ca en kvart, hon låg och bara skrattade det sista, vilket gjorde att vi alla andra skrattade med henne! Haha! Hon rullade in och ut vid strandkanten som en liten säl! Hahaha!

Påvägen hem till hotellet var de så kvalmigt och varmt att det var svårt att andas!
Så när vi kom upp till poolområdet så slängde vi alla av oss kläderna och plumsa i vattnet!
Vattnet i poolen är kallt och gott! Vissa ggr fryser jag tillochmed av vattnet! Men det är ändå himla skönt!

Efter en liten middagslur var det dax för middag  nere i buffé restaurangen! Himmelskt gott! Men efter den überstora lunchen var det ingen som orkade knappt något!
Förutom bby då 😉

Alltså, varje dag så är det tårta och andra små goda bakverk till lunch och middag.
Och Janina går nu under namnet tårtmonstret!😂
Ca 4-6 bitar tårta efter varje måltid! Hahaha!
Och varje dag är det nya tårtor, så då "måste man ju smaka på alla" haha!
Jag kan inte äta dom, för dom är alldeles för feta så då skulle jag ju rådumpa alltså! Men inte bby inte! Haha!!
Men, alla tårtor hinner hon gå av sej under en dag med alla dessa trappor och backar!haha!😂

Efter middagen var det dax för barnen att gå på minidisco. Dom dansade och skrattade som tokar! 😂❤️ Älskade tjejjerna!
När discot var över var det dax för underhållning för dom vuxna!
En danstävling mellan tre par från publiken, ett av paren blev Mattias och A-K! Haha!
Och jävlar vad dom släppte loss, det kändes som att dom kämpade för liv och död! Haha! Men bra var dom bannemej!
I slutändan var det ingen som vann, utan alla tre paren fick dela på champagne. 😄

Sen var det vuxendisco, och alla dansade på bra! Göran shakade loss ordentligt!
Och vi hade superkul!
Efter en sista drink vid poolbaren var det dax att knyta sej!

En underbar dag! ❤️

Lördag-andra dagen på Kreta!

Denna dagen har bestått av mest slapp & pollhäng!
Himla gött att ligga vid poolen och bara njuta, bada & busa med barnen och bara vara!👌😎
Idag började jag lära Nellie att simma, så 6
Meter klarade hon helt själv! Duktiga älsklingen!❤️
När de e dax att åka hem så kan hon nog simma fullt ut!👏

Efter middagen var intagen så gick vi till "teatern" här på hotellet för att kolla på grekisk dans!
Det slutade med att ena killen drog med Jennsan upp två gånger, haha!!
Bby & A-K var oxå med på en liten drudilutta! Himla trevligt!
Ett par drinkar på terassen, sen blev det allt nanadax!
Man blir himla trött av solen! 😊

Fredag-första dagen på Kreta!

Detta är helt magiskt!! 🙏
Jag sitter på våran balkong i den härliga kvällsvärmen och bara myser! 👌❤️

Dagen började 03:00 med att bby väckte mej med massa pussar... Jag vaknade illa kvickt efter fyra timmars sömn, nu var dagen här!🙏
Två koppar kaffe och lite snabbt fix i fejset, en överblick över alla väskor sen var det dax att åka till Landvetter!
07:05 gick flyget...
Jag grinade hela under hela gaten fram till planet... så kan det gå när man lipar för minsta lilla! Haha😂
När planet skulle lyfta så dök jag ner i älsklingens trygga famn...och hade total panik!
Men så fort planet var uppe i luften på "rak väg" så släppte det mesta!
Jag till och med tittade ut, och tog kort!! Galet stolt över mej själv är jag!!

Dom tre och en halv timmarna på planet gick ganska fort.
Fruktansvärd mat,jävligt trångt, glada barn, ledsna barn och trevlig kabinpersonal!

Väl framme i Chania var det som att gå in i en vägg av värme! Galet jävla skitvarmt alltså! Haha!! Men samtidigt helt underbart!! Tänk att jag klarade, sjukt stolt över mej själv!! 😆🙏
Vi fick veta att vi skulle åka buss till hotellet, skönt! .... Eller?
Ingen AC på en fullknökad buss i en hel TIMMA! Vojne! Att vi inte dog 😂 haha!!
Här röker visst chaffisarna i bussen! Haha!! 😂

När vi kom fram till hotellet varma och jävliga och tokhungriga  så möttes vi av underbar personal som sa till oss att ställa av oss väskorna och gå upp och äta lunch, dom hade alltså öppet restaurangen längre bara för våran skull!
Hur gulligt som helst! ❤️
Och vilken MAT! Att jag inte dog!! Och denna maten ska man äta i en hel vecka! Galet!

Detta är ett så vackert hotell!
Helt fantastiskt!

Efter maten gick vi och checkade in, sen var det dax att leta efter vårat rum!
Haha, ja herregud!  Jag tror ju inte att jag kommer att gå upp i vikt denna veckan!😂 haha!
Upp för tre trappor, bort en bit, för att sedan ta fler trappor, förbi poolområdet, upp för fler trappor, upp för en brant backe och sedan ett par trappor till!
Sen va vi "hemma"! 😂 haha!
Men de e la gött med lite motion oxå! 😁
Hotellet är uppbyggt som en liten by med massa olika hus där rummen finns, det är otroligt fint alltså! Mycket mysigare än när det är ett enda stort hus med massa korridorer och rum! 😄

Vi hann bara ställa av väskorna på rummet innan vi slängde på oss badkläder och sedan gick ner till poolen! Så gött!😊
Ett glad vin vid poolen och ljummen luft! Alltså, ordet underbart kommer jag antagligen använda minst 100 gånger denna veckan!
Men de får ni stå ut med 😉 hehe!
Nöjd tjej!! 👌

Efter poolhäng blev det en stunds vila.. Bby somnade efter två sekunder, medan jag satt på balkongen och bara njöt!

Vid åtta var det dags för middag, och sedan tog vi oss ett par drinkar på takterrassen!
Sen gick ögonen i kors efter dagens alla spänningar!

Men för att summera dagen..
Jag kommer helt klart att klara av att flyga igen, vi börjar med resan hem (hade tänkt simma annars!)
Det är fantastiskt vackert på Kreta!
Jag är grymt stolt över mej själv som Klarade detta galant med endast lite panik!
Det var längesedan jag åt så god mat!
Och jag är otroligt stolt över bby, och ofantligt lycklig att jag har henne!!❤️
Grekisk melon kan vara typ det godaste jag ätit! Jag är i himmelen! 🙏

Flygrädd,lycklig & illamående!

Nu är det jävlar i mej nära!!
Alla väskor är packade, allt är fixat och jag sitter bara och väntar på att klockan ska gå fortare..

Det har varit fullt upp hela veckan men att fixa allt som skulle fixas, plus att jag har haft en förjävligt tand som har bråkat.. Men nu är den borta, och allt annat fixat!

I förrgårkväll så blev jag skitdålig! Galet hur dåligt man kan må alltså.. Jag trodde först att det va magsjuka, tills vi kom fram till att det antagligen bara var resenerver.
Det höll på hela dagen igår med, så inte förens igårkväll var jag människa igen!
Men, jag hann allt med allt i alla fall, trots att allt blev lite förskjutet.

Idag åker vi till Göteborg för att sova där i natt. Flyget går klockan sju imorgonbitti, så det blir lättare om vi är nära lixom. Så det känns väldigt skönt!
Så ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt.. Underbart
Och när jag tänker på att jag imorgonkväll kommer att sitta på våran balkong på Kreta, så suger det till i hela magen och det är med en skräckblandad förtjusning jag ger mej in i detta!

Jag är mest rädd för att flyga alltså... Detta är något som jag aldrig gjort, så det är vell inte så konstigt...
Det känns helt sjukt detta, och jag kommer nog inte fatta det förens vi sitter i planet!

Men, det ska bli underbart!
Detta förtjänar verkligen vi! Vi har önskat,längtat och drömt om detta länge länge... Så det ska bli otroligt skönt!

Nä, nu ska jag försöka vila lite innan de e dax att packa ihop sej och åka!

Ha en fantastisk vecka hemma i Sverige, så ska jag ha en underbart fantastisk vecka på Kreta!

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus